آدمک بخند با این ک سخته براتآدمک بخند با این ک تلخه شباتآدمک بخند با این ک خیانت کرد بهتآدمک بخند با این ک میخنده بهتآدمک بخند با اینکه عاشقشی هنوز آدمک بخند با اینکه ماله تو نیست امروزآدمک بخند با اینکه دلت شکستهآدمک خر نشوی گریه کنیاون ارزشی بیرون قلبت نداره با بغض و اشک هم بخندآدمک نزار دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: آدمک, نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 4:18
امروز تولد داداش مهدیم هستدرسته مجازیه اما مظمنم حتی اگ تو واقعیتم داداش داشتم ب اندازه داداش مهدیم دوستش نداشتم داداشی تو این دوسال خیلیییی اذیتت کردم واقعا ببخشید(البته حقتم بودااا)ببخشید ک ی روز دیر تر دارم برات جشن میگیرم بهت ک جریانو گفتمخب فعلا ی ارزو بکنم و بریم جشنایشالا ک ب زن داداش دل نوشته ها...میخوام قالب وبلاگو عوض کنم اما گیر کردم
بعضیا میگن خوبه بعضی ها میگن نه
نظر بدید عوضش کنم اونی که خودم ساختمو برارم یا همین خوبه؟؟؟
دوشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۶13:33 ✘αłoηe мαяˠαღ✘
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 12:08
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 12:08
تولدت پیشاپیش مبارک بهترینم

ایشالا صدساله بشی و همینجوری حرصم بدی خخخ
پیرشی من جوون بمونم بهت بخندم

شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۶0:15 ✘αłoηe мαяˠαღ✘
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 12:08
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 12:08
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 12:08